Hvad i alverden bliver succesen ved navneskilte fremstillet af papir?

Til sidst hændte det endelig! Vi fik forleden de splinternye udsøgte navneskilte, firmaet fik købt. Det ene i aluminium, der skal stå på mit skrivebord, og ét i plastik, der skal hænge på en trøje: jeg har nemlig selv fået 2 former for navneskilte. Navneskiltene virker enormt æstetiske, så alting ser virkelig troværdigt ud. At virksomheden af den grund har fundet opskriften på overskud, føler jeg i sandhed.

Introduktionen af navneskilte har gjort en betydelig forandring i firmaet. Alting bliver lidt mere seriøst, & vi kan nemt forstå på kollegaerne, at idet man får et nyt navneskilt placeret foran sig, er effektiviteten fuldstændig op i skyerne. I tillæg til navneskilte til medarbejderne, har vi tilmed fået navneskilte til virksomhedens restaurant, så medarbejderne endda får at vide, hvad de gives at spise.

Der produceres jo navneskilte af både plastik & stål, og begge eksisterer tilsat en elegant holder til skrivebordet, eller magneter eller sikkerhedsnål til skjorten. I forhold til papir & plastik har navneskilte fremstillet af metal mere begrænsede designmuligheder, så derfor eksisterer der temmelig begrænsede valg med disse, tror størstedelen. Helt så fleksibelt som at tegne på papir er det blevet, nu hvor revolutionerende måder til gravering til alt held er blevet opdaget.

Dit udtryk udadtil giver et toneangivende element hos klienterne, og dette område bør firmaet ej spare penge på, på trods af, at omkostningerne vist forbliver billigere ved bestilling af navneskilte af plast eller tykt pap.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>